...: Co jsem dostala k Vánocům 2/ What I got for Christmas 2

úterý 8. ledna 2019

Co jsem dostala k Vánocům 2/ What I got for Christmas 2

Kromě zmiňovaných dárečků v předchozím článku bych vám ráda ukázala ještě dárečky od přítelových rodičů, od jeho sestry, mého strýce a mé babičky. Chci se s vámi o ně podělit, protože i z nich mám neskutečnou radost a byla by škoda je vám neukázat. Kromě dárků, které nemám už u sebe - krásného vánoční losu a poukazu pro dva do wellnesu, jsem od přítelových rodičů dostala luxusní sadu od Avonu ve složení tělového mléka, toaletní vody a parfémované vody a k tomu navíc sněhovou vločku s kamínky Swarovski, která mě chytla za srdce, připadá mi jako velice osobní dárek a moc se mi líbí. :) Od přítelovi ségry jsem dostala duo od Adidasu, od babičky sprchový gel Palmolive a od strýce a tety dárkovou kartu do DM, kterou mám již v plánu využít. 

In last post I write that I got more Christmas presents, I did not mean in last post presents by my boyfriend´s parents, by his sister, by my grandma and by my uncle with aunt and because I am so satisfied with every things I want share my hapinness with you. Boyfriend´s parents gave me coupon and I got with my boyfriend voucher for wellness and I got set by Avon with body lotion perfume and perfume water and I got snow flaketoo. His sister gave me set by Adidas. By my grandma I got shower gel and by uncle and aunt I have gift card to DM.

Od babičky jsem dostala ještě kapesníky a od ségry druhé ponožky, které jste neviděli. Ty jsou z Pepco. 
By my grandma I got also handkerchiefs and this socks is by my sister by Pepco and in my last post you could see next pair.  
A od Saloosu jsem dostala milou pozornost v podobě diáře na rok 2019 a popřání hezkých svátků v dopise. :)
And from Saloos I got amazing diar for year 2019 and nice letter.

13 komentářů:

  1. Krásné dárečky. Tu vůni od Adidasu mám nejraději. Dříve jsem si ji dost kupovala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tu sadu od Avonu jsem dostala také :)) Nádherná vůně

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dárečky:) Ta vločka je opravdu pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké dárečky. Ponožky jsou pro mě poslední dobou stejně nejlepší dárky :-D

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné dárečky :) a jak je v komentáři nade mnou, ponožky se stávají mým nejoblíbenějším dárkem ! :D


    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa najviac pacia ponozky :)...ak budes mat cas tak sa pozri na moj youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  7. Ponožky jsou dobrý dárek, taky jsem jich pár dostala :) Kosmetika je super, té jsem letos dostala snad nejvíce a udělalo mi to velkou radost. Teď mám všeho zásoby a nemusím dlouho nic kupovat :) Jinak moc pěkné dárky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárky :) vločka je opravdu nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné dárečky :) Strašně moc se mi líbí ta sněhová vločka, takový dárek by mě taky chytnul za srdce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Z řady Eve od Avonu jsem dostala k Vánocům celou sadu produktů, akorát ve fialové barvě :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. I love Palmolive ^_^ Nice post <3

    New post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné dárečky jsi dostala, ten růžový sprcháč mám taky a úžasně voní! :))

    OdpovědětVymazat