...: Má zkušenost - Yankee candle

úterý 22. ledna 2019

Má zkušenost - Yankee candle

Krásný den, ačkoliv máme téměř již měsíc po Vánocích a pomalu se někteří z nás - hlavně já, těšíme na jaro, dovolte mi dnes pár slov o svíčkách Yankee candle z vánoční edice. Svíčky, které uvidíte na fotografiích jsem obdržela již před rokem od kamarádky, která byla na stáži ve Velké Británii. Svíčky mě velice potěšily a jelikož mi přijde škoda je vypálit hned naráz, pálím je už druhý rok! 

Hi, I know that it is end of month after Christmas, but I have for you a short review for two Christmas candles by Yankee Candle which I got by my friend before year, so maybe they are not in sale now.


Červená svíčka Cherries on snow, je velice výrazné pronikavé a sladko kyselé vůně, lze z ní cítit vůní Vánoc, ale i šťavnatých třešní přiházejících s teplejším obdobím. 

Name of the red candle is Cherries on snow, the smell is a little bit like a Christmas, but it is also sweet and fresh. The smell is so nice and strong.
Bílá svíčka Christmas Cookie je vyloženě sladké povahy, vůní mi připomíná lehce vanilku, možná až vanilkový pudink.

Name of the white candle is Christmas cookie and it is typically Christmas smell, so sweet and with vanilla, it has smell like a vanilla pudding.
Ačkoliv mám raději červenou, obě svíčky jsou dokonalé sílou vůně, opravdu stačí je jen chvíli pálit a vůni lze cítit po celém pokoji, i když jsou svíčky poměrně drahou záležitostí, myslím si, že pokud máte nějakou tu korunu navíc, investice se rozhodně vyplatí. Jaké máte zkušenosti vy?

I like more red candle, but I am happy for both candles, because smells are very nice and strong, you burn it only a while and you smell it in all of your room. I think that it is little bit expensive, but for nice smell is good. Which experiences do you have?

17 komentářů:

  1. Já jsem s touhle značkou taky spokojená. Mě by se zase líbila ta druhá vůně, protože mám ráda vanilku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nezkoušela, možná si v budoucnu nějakou pořídím.

    OdpovědětVymazat
  3. I have to try this brand, they have amazing products!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejraději Berry Trifle, božská vůně. Potom je skvělé Aloe vera, Clean cotton a takové ty vůně vypraného prádla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jednu vůni jsem nezkoušela. Ale vosky YC jsou prostě nejlepší. :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  6. Yankee mám ráda, ale mnohem radši mám Heart & Home :) Cenově trochu levnější a stejně skvělé!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. S ani jednou z vůní svíček zkušenosti nemám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee mám ráda, konkrétně tyhle vůně jsem teda doma neměla, ale když někde narážím na možnost očuchat, ráda zkouším nové a vím, že tyhle voní hodně příjemně. Jinak když už si nějakou koupím, většinou je to jen ve verzi těch menších votivek, to mi vyhovuje :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Svíčky prakticky nepoužívám, protože mám pocit, že by to dřív nebo později špatně dopadlo, ale spíš bych si koupila nějakou eco svíčku :)

    OdpovědětVymazat
  10. I love this candle! Yankee Candles are just amazing!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    OdpovědětVymazat
  11. S Yankee Candle zkušenosti ještě nemám, ale moc ráda bych ji jednou vyzkoušela, nezapálené v obchodě mi některé voněly krásně. Každopádně chápu, že je pálíš už tak dlouho, mně by bylo hrozně líto ji vypálit, kor za ty peníze :D

    OdpovědětVymazat
  12. I like this brand :)
    I'm your new follower :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já s Yankee žádné zkušenosti nemám, nikdy jsem za ně nechtěla dávat tolik peněz.. Ale trochu mě to láká, zkusit je.. Třešně moc nemusím (jako vůni), ale Christmas Cookie, to by mi vonělo moc. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Nice review. I have been trying to get myself to buy more candles lately. I think they make a room more beautiful.
    www.sophieatieno.com

    OdpovědětVymazat
  15. Obe tieto vône mám veľmi rada :-) Boli to jedne z mojích prvých vôní ,ktoré som mala doma. Zbožňujem páliť sviečky aj keď uprednostňujem tie najväčšie:-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  16. Při každé příležitosti chodím očuchávat nové vůně, ale většinou skončím spíše u vosků :-) protože ten se rychleji rozpustí a když pálím svíčku už dlouho, tak každej chodí kolem a začne sfoukávat, a ona nemá ani šanci udělat vonné jezírko :D A jelikož nemáme velké prostory, tak i toho vosku stačí troška a dlouho vydrží :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  17. YC jsem doma měla a za mě je top WOODWICK, mají krásný design a knot, který stimuluje zvuky krbu. Každopádně od YC kupuju vosky do aromalamp.
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu:

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat