...: Posledních pár dní / Last days

čtvrtek 3. ledna 2019

Posledních pár dní / Last days

Poslední dny roku jsem si neskutečně užila, byla jsem obklopena lidmi, které mě milují a také lidmi které milují já. Zažila jsem vánoční domácí lenošení, ochutnala spoustu jídla, zdravého i ne zdravého a nedržela se na uzdě. (zatím se moc ne držím ani teď...). Viděla jsem spoustu filmů, které zbožňuji, byla jsem v bazénu, v kině a docela netradičně jsem  zakončila starý rok a započala ten nový. Bylo to několik fajn dní a jsem za ně ráda.! Navrat do reality byl náročný, skrze nehezké počasí a nachlazení, které jsem díky němu chytla... Kdo by to čekal.
Článek jsem doplnila fotkami z druhého vánočního dne, kdy jsem hned vytáhla novou bundu a šálu od Ježíška. 

Last days of year I  enjoyed. I had around mě people which I love and which love me. I spent christmas lazy days, I ate many healthy and unhealthy food (more unhealthy). I saw a few my favorite movies, I was in swimming pool and in the cinema and end of year was for me very untraditional. And return to reality was very hard for me bacuase of bad weather and my Illness.
In post are photos which were taken the second Christmas day and I had new jacket and scarf which I got by Christmas. 

Jacket: Kik, scarf: Pepco, dresses: Vinted, bag: Primark, shoes: Deichmann

Jaké byly vaše poslední dny? And what yours holiday?

5 komentářů:

  1. Bunda i šála vypadá moc hezky a vlastně i celkový outfit. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký outfit, ta šála je super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký oufit na klasické nošení :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat