...: ROK 2018/ year 2019

pátek 18. ledna 2019

ROK 2018/ year 2019

Vteřiny, minuty, hodiny, dny, měsíce předchozího roku jsou již za námi a já snad poprvé za celou mou "blogou kariéru" se chystám shrnout můj předchozí rok, jednak mě inspirovalo spoustu z vás s vašimi krásnými články, ano i když jsem "offline" a nekomentuji, snažím se blogy číst a jednak si říkám, že takové shrnutí není špatné ani pro mě... :)
Co se tedy událo?

Hi today I have for you new post, it is post about my last year 2018, I was inspirated by your posts about last year, yea I am "offline"and I don´t write on your blogs commentaries, but I still read blogs and next reason is that I want write this post, because I will see my every moments from last year. So what happened last year? 

LEDEN+ ÚNOR + BŘEZEN

JANUARY + FEBRUARY + MARCH

Z těchto měsíců nemám příliš fotek, čas jsem trávila především četbou na bakalářku, s tím byla spojena moje registrace v knihovně na MUNI. Dále jsme byli poprvé s přítelem na stěně (fotku nemám) a čas jsem jinak trávila zcela běžným způsobem.

From these months I do not have a lot of photos, I spent the time mainly by reading of books for a bachelor's thesis, so I had to doing my registration in the library at MUNI. We were also the first time with a boyfriend on the wall (I do not have a photo), and I spent the other time quite normally.

DUBEN+ KVĚTEN

APRIL + MAY

Následující měsíce byly časově náročnější skrze školu, poslední zápočty, zkoušky, učení na státnice a bakalářku, ale i přesto vše jsem se zúčastnila ochutnávky hmyzu u nás ve škole - nejedla jsem nic, ale krásně to vonělo, vyhrála jsem výzvu s Dione a pekla dobrůtky, byla u nás na věži, účastnila se Májalesu v Brně a jela na Žďárskou pouť.  

The following months were more time-consuming through school, I had final credits, examinations, I learned for finall state exams and I done my bachelor's thesis, but I nevertheless participated in insect tasting at school - I did not eat anything, but it smelled good, I won a challenge with Dione so I baked cakes, she was in the tower, I visited in Májales festival in Brno and went to Žďárska funfair.

ČERVEN

JUNE

Zde jsem udělala tlustou čáru za mým předchozím školním životem a stala se bakalářkou úspěšnými státnicemi a odměnou mi byla od našich květina. Volný čas jsem trávila s dětmi, byla jsem s Hankou na pouti v Měříně, pekla jsem a koncem měsíce jsme jeli na prodloužený víkend na ryby, pamatuji si, že už rostly hříbky!  

Here I did a thick line of my previous school life and I became a bachelor. And I was rewarded with flowers. I spent my free time with children, I was with Hanka on the pilgrimage in Měřín, I baked cakes and at the end of the month we drove for a long weekend to fish, I remember that mushrooms grew.

ČERVENEC 

JULY
 
Začátkem července jsem měla promoce a opět jsem dostala květiny. Během roku jsem navázala spolupráci s Albi, napsala jsem článek a vyfotila fotku, která se zalíbila a byla na otevírání nové pobočky obchodu v Praze. Koncem měsíce jsme vyrazili do Itálie na ryby a za opalovačkou.  

I had a graduation at the beginning of July and I got flowers again. During the year, I started a collaboration with Albi, I wrote an article and I took a photo which Albi likes, it was on opening a new branch of the store in Prague. At the end of the month, we went to Italy to fishing and for the sunbathing.

SRPEN

AUGUST 
 
Začátkem srpna jsme řeku pomalu opouštěli a přesunuli se na pár dní k moři. Po příjezdu do Česka, měla jedna z mých nejbližších kamarádek zpívání a tak jsme pořádně zapily budoucí nevěstu... no tedy spíš pořádně zajedly :D 

At the beginning of August, we left the river slowly and moved for a few days to the sea. When I arrived in the Czech Republic, one of my closest friends had singing and so we drank a future bride ... well, maybe we more ate than drunk.
V srpnu jsme s Hančou vyrazily také do Brna na nákupy, na jídlo a objevily úžasné bagety, které milujeme! Na jídlo jsme samozřejmě chodily i u nás... Koncem srpna jsem slavila narozeniny a přítel mě překvapil kytičkou. :) Jo a málem bych zapomněla, během roku k naší čičině přibyla dvě koťata. 

In August we went to Brno for shopping, food and discover the wonderful baguettes we love! Of course we visited reastaurants in our city too.  At the end of August I celebrated my birthday and my friend surprised me with a bouquet of flowers. :) Yeah and I almost forgot, during the year we had two kittens.

 ZÁŘÍ

September 
 
Když už bylo to zapíjení, musí být i svatba že? No a krásná nevěsta k tomu. Mimo jiné podzim byl sezónou hub a my houby doma milujeme. No a dítě? Sestřenka, není roztomilá?  

In September my friend has wedding. By the way autumn was a season of mushrooms and we love fungi.  And baby? It is my little cute cousin.

ŘÍJEN

October 
 
Na plno jsem si užívala přírody, barev a snažila se být hodně krativní, ať už ve focení, líčení, Halloweenu, či ve výrobě věnce, s kterým mi pomáhala mamka.  

I enjoyed nature, colors and I tried to be very creative. In addition it was Halloween.

LISTOPAD

November 
 
V listopadu jsme s Hankou navštívily dny Harryho Pottera u nás ve městě a vychutnaly si kouzelné nápoje.  

In our city in coffee bar were days of Harry Potter.
 No a 23. listopadu jsme se vydaly na Černý pátek do Brna, úlovky nic moc, rozsvícení stromu také nic moc, ale trhy byly fajn. :) 

On 23th Noveber was Black Friday and we went to Brno to shopping and we visited Christmas markets. 
 

PROSINEC

December 
 
Prosinec byl na fotky a události nejbohatší, v knihovně jsem si půjčila tři vánoční knihy, chtěla jsem psát článek, ale nakonec z toho sešlo..., chodila jsem do fitka, pekla cukroví, pomáhala s cukrovím, vytvářela adventní věnec, chodila na procházky, dělala vánoční výzdobu, byla na vánočním dirinku a hlavně jsem začala pracovat v mé vysněné práci. :)  

December was the richest of photos and events, I borrowed three christmas books in the library, I wanted to write an article, but eventually I met ... I went to the gym, helped with baking of  sweets, created an advent and Christmas decoration, I was on a Christmas drink, and mainly I started working in my dream work. :)
Mezi tím jsem byla hned na třech oslavách, byli jsme v kině, v bazéně, dostala jsem spoustu dárků a to i v práci, a koncem měsíce jsem oslavila skvělý Silvestr, z kterého mám maximálně fotku chlebíčků, které jsem vytvářela u přítele doma. :D

I was there in three celebrations, we were in the cinema, in the pool, got a lot of presents at work, and in the end of the month I celebrated a great New Year's Eve, from which I have a photos of the sandwiches which I made at my boyfriend home.

Pár slov na závěr...

Rok 2018 byl krásný, šťastný, ale i smutný a velice náročný, o smutných záležitostech se rozepisovat nebudu, nebudeme si kazit den. :) Nicméně bych chtěla zmínit, že nás v prosinci opustil křečík a protože křečíky milujeme máme nového Tobyho. :) TOŤ VŠE. Přeji hezký zbytek dne. 

Some day were not so easy, but I don´t write about sad events and so on..., but some thing has happened, my old hamster is dead and we have new, which is called Toby.

5 komentářů:

  1. Krásné shrnutí. Jde vidět, že sis rok 2018 užila. I u mě byl trochu smutný, taky chystám podobný článek. Vyjde už příští úterý. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, mám ráda taková shrnutí. Plánuju je taky dělat. Každý měsíc. Budu ráda, když se třeba zastavíš a taky se podíváš.

    OdpovědětVymazat
  3. První měsíce u mě byly také ve znamení psaní bakalářky a teď mě to čeká znovu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k bakaláři:) Vypadá to, že jsi měla fajn rok.. křečíka je mi líto:( A ten věnec se ti moc povedl!:)

    OdpovědětVymazat