...: Pro krásný vlas jsme tu zas/ next product by Pleva

sobota 16. února 2019

Pro krásný vlas jsme tu zas/ next product by Pleva

Krásný den, dnes bych vám ráda podrobněji popsala balíček, který mi přišel k Vánocům od rodinné firmy Pleva. :) Sada zvaná Pro krásný vlas jsme tu zas, obsahovala celkem čtyři produkty pro vlasovou péči a jako bonus navíc pečený čaj brusinkový se zázvorem a s lípou.

Beautiful day guys, today I would like to write you a more detailed description of the package which I got for Christmas from the Pleva family business. :) In package for a beautiful hair are included a total of four products for hair care and like a bonus extra cranberry tea with ginger and linden.

Šampon se nacházel ve sto gramové plastové lahvičce a byl ještě navíc zabalený jako jediný z produktů v krabičce, na které je kromě označení kosmetiky i popisek k čemu je šampón určený. Podle popisku by měl být vhodný na lupy, měl by být šetrný k pokožce, měl by zvýšit pružnost vlasů a celkově je posílit. Můj hlavní problém, proč jsem sáhla k této kosmetice byla problematika lupů a celkově suchá a citlivá pokožka hlavy, tudíž jsem se zaměřila při zkoušení hlavně na to. Co se týká vlastností šampónu, šampón nepění, je poměrně dost tekutý a krásně medově voní! Kdo miluje med a přírodní kosmetiku, tak jasná volba! ;) Šampón byl na pokožce příjemný, neštípal jako jiné nepřírodní šampóny a pokožka hlavy mě po něm nesvědila.

The shampoo was in a 100 gram plastic bottle and was also wrapped as the only product in a box, besides labeling cosmetics and it has label for what the shampoo is intended for. According to the label, it should be suitable for bigger volume of hair, it should be skin-friendly, it should increase the elasticity of the hair and strengthen it overall.  My main problem, why I wanted this cosmetics, was the problem of dandruff and overall dry and sensitive scalp, so I focused mainly on trying. As for the properties of shampoo, the shampoo has not foam it is quite liquid and beautifully smells honey! Who loves honey and natural cosmetics, it is a clear choice! ;) The shampoo was pleasing to the skin, it is not irritable like other shampoos.
Vlasová voda je v plastové lahvičce s rozprašovačem, má 115 gramů a měla být určená pro podporu růstu vlasů, měl by být výsledek zdravějších vlasů znát přibližně za dva týdny, vzhledem k tomu, že mimo medovou kosmetiku jsem využívala na střídání i jinou, nemohu posoudit, nicméně je to příjemný produkt, který opět krásně medově voní (i když méně výrazněji než šampón) lupy se mi po něm netvořily, jako po jiných šplíchacích produktech. 

Hair water is in a plastic bottle with a sprays, it has 115 grams and should be used to promote hair growth, it should be the result of healthier hair about two weeks. Because  I have used other than this cosmetics too, I can´t see a clear result, but  I am able some words write. It's a nice product that once again has a beautiful smell (though less pronounced than a shampoo). After using I have not problem with dandruff  like after using another sprays for hair. 
Vlasová voda s propolisem je opět v plastové 115 gramové lahvičce s rozprašovačem a měla by být vhodná pro problematickou vlasovou pokožku, která trpí suchostí a je náchylná na tvorbu lupů. Vůně je opět medová, ale méně výraznější, než u šampónu. Tento produkt je velice zajímavý a navíc s propolisem a celkově medovou kosmetikou mám dobré zkušenosti, ale tento produkt mě bohužel na rozdělané pokožce hlavy lehce štípal, to jsem lehce nevychytala...

Hairspray with propolis is again is 115 grams plastic bottle with a sprayes and it should be suitable for problematic hair that suffers from dryness and is prone to dandruff. The smell is honey again, but less pronounced than at the shampoo. This product is very interesting and I have a good experience with propolis and overall honey cosmetics, but this product unfortunately irritate my head. 
Pečený čaj ve velice zajímavém chuťovém složení byl vynikající, dokonce na instagram jsem přidávala fotografii čaje, kde jsou lehce vidět bobulky brusinek. Za mě velice dobrý záležitost a pěkné doplnění balíčku. 

Baked tea in a very interesting taste composition was excellent, even on instagram I added a photo of tea, where the cranberries are easy to see. For me a very good affair and a nice addition to the package.
Celkové hodnocení produktů je kladné, skrze velice milou a příjemnou domluvu, krásně vonící a přírodní produkty, které opravdu dělají zázraky. :) Kosmetiku jsem již doporučovala v jednom článku a mohu doporučit znova. Zaujal vás balíček?

I like this cosmetics, this cosmetics is very amazing a it has nice smell and it is natural. I have with Pleva very good experiences, so I can recommend this.

8 komentářů:

  1. No rozhodně mě zaujalo a hlavně balením, ale já s lupy nijak problém nemám, tak zrovna u samponu nevím. :) Jinak moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček je krásný, jen problém s lupy nemám a taky nemám ráda med, ale pečený čaj mě velmi zaujal. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný balíček a produkty vypadají opravdu fajn, ačkoliv já tedy naštěstí problémy s lupy nemám:)

    OdpovědětVymazat
  4. Podobný balíček jsem měla a kosmetika Pleva mi nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá krásně, určitě to musí být super kosmetika na vlasy :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Produkty vypadají dobře :) Mně vždycky vyhovovala Milva a ten poslední dobou ujíždím na různých šampónech z DMka :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi zajímavé produkty, ani jeden z nich neznám.. aspoň jsem zase o něco chytřejší :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat