...: Zimní vyhoření/ winter burning out

čtvrtek 14. února 2019

Zimní vyhoření/ winter burning out

Je začátek února. Cítím jakousi vyhořenost, ne pracovní, ne životní, tato vyhořenost je zcela jiná, odlišná, je totiž zimní! Už mě ta zima leze všude... teplý svetr je můj nejlepší kamarád a v poslední době místo elegantních kalhot, či běžný riflích, jsou mou nejlepší volbou teplé legíny, že vypadají lehce vytahaně a přidávají deka na víc, o tom nemluvím, to už dělá ten svetr, že???

Is the beginning of February. I feel a bit of burning out, it is not from working, not life, this burning out is totally different, different, it's from winter! I already hate winter... warm sweater is my best friend and lately instead of elegant pants or jeans,  my best choice is warm leggings in which I look like fatter then I am, but this problem is with sweater too.
Coat: F&F, pants: Zara, shoes: Santé,scarf and cap: Pepco, Handbag: No name
Vstávám ráno, je zima, místo abych si udělala "pěknou" procházku, volím bus a při čekání stejně mrznu, ale v tý kose je to stále nejrychlejší volba, jak se dostat do práce. Jdu z práce a zase ta zima! Ach jo, kéž by už bylo už teplo napořád! :( Občasné počasí tomu tak naznačuje, ale pak přijde opět ta sodoma Gomora a sníh, všude samý sníh, kalamity a nebo naopak ledovka a já se můžu leda tak jít klouzat, DOSLOVA!

I get up in the morning, it's cold, instead of doing a "nice" walk, I'm go to a bus, it is cold on bus station too, but  it's still the fastest way to get to work. I'm go home from work and the cold again! Oh yeah, I wish it will be warm! :( The weather seems to indicate this, but then again the Sodom Gomorra and the snow, the snow everywhere, the calamities or ice, and I can go to slip.

Ani ty outfity se mi fotit nechtějí, ten pocit, že bych měla venku stát vystavená proti stativu je mi lehce proti srsti a většinu času i přes velkou chuť vám ukázat něco nového, hezkého a okořenit blog o módní okénko se mi prostě nechce. Nakonec jsem zaťala zuby a alespoň v tomhle článku vás o jeden outfit obohatím. ;) 

I don´t want take of photos of outfits.The feeling that I should stand against the tripod is not fine  and most of the time despite the big taste to show you something new, nice because of cold I don´t want. Finally I took photos of one outfit for this post. 

5 komentářů:

  1. Mně zima nevadí, ale je pravda,že člověk se začne i těšit na kratší oblečení. :) Pěkný outfit, jsem ráda, že se trochu oteplilo u nás dnes, doteď se nedalo chodit venku. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tenhle pocit někdy v zimě mívám také, už aby bylo léto :) jinak outfit je moc hezký :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou zima je fajn, a okrem toho skutočná zima bola len v januári, tak ten jeden mesiac sa snáď dá vydržať. Ja mám teraz viac energie ako v lete v tých horúčavách, to som len unavená a nič sa mi nechce. Dúfam že nás chladné počasie ešte tak skoro neopustí.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně zima až tak moc nevadí, ale jsou dny, kdy se taky těším na teplejší počasí. Obzvlášť, když vysvitne sluníčko.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se těším na jaro, tak jak je venku dnes, tak to miluji :-) klidně i maličko tepleji, hlavně sluníčko :-) na vitamin D.. Zimy už bylo dost!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat