...: Esenciální olej grep/ essential oil grapefruit

neděle 28. dubna 2019

Esenciální olej grep/ essential oil grapefruit

Krásný den dnes mám pro vás další recenzi na produkt od kosmetické značky Saloos. Pro mou další recenzi jsem si vybrala esenciální olej s vůní grepu Salus.

Beautiful day, after I would like to show you a new product. Today I would like to show you the essential oil Salus with the scent of  grapefruit.



Jak jste již mohli číst výše a vidíte na fotografiích, druhý olejíček jsem zvolila vůně grep. Grep je pro mě ideální vůni během jara a léta. Vůně je silná, osvěžující, příjemná a dle mého názoru i mírně uvolňující, nebolí po ní hlava, jako po některých nekvalitních olejíčkách... navíc když dáte pár kapek do aroma lampy, je to jak kdyby jste právě rozkrojily čerstvé a šťavnaté ovoce. :) 

How you can read on the top of post and how you can see on my photos, the next essential oil is with scent of grapefruit. I mean that this scent is ideal during spring and summer seasson. The scent is strong, fresh, nice and a slightly calming. When you give a few drops into aromalap, it is feel like you cut fresh fruits.

Podle popisku na stránkách Saloosu, by měla být vůně antidepresivní, osvěžující při únavě, měla by mít ve vzduchu dezinfekční účinky a měla by být vhodná i pro koupele a masáže. 

According to the label, the fragrance should be antidepresing, refreshing at tiredness, It should have
disinfecting effects and it should be suitable for bath and massages. 
Produkty od značky Saloos naleznete na spřátelených e-shopech a některé produkty i v kamenných obchodech drogérie DM. 

Products by Saloos you can find on some e-shop and some products you can find in DM drugstore.

13 komentářů:

  1. Tak grapefruitový olejíček jsem ještě nikde neviděla. :) To musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musí hezky vonět. Tyhle esenciální oleje jsem od Saloosu ještě neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. I like essential oil grapefruit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, looks interesting! This is definitely getting on my wishlist )

    OdpovědětVymazat
  5. Citrusové vůně moc nemusím, ale grep je jediný, který mi chutná i voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. wow, must by amazing :) great post honey!
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jsem nevěděla, že Saloos vyrábí esenciální oleje :) Tenhle musí vonět perfektně ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Esenciální oleje od Saloosu jsem už měla a byla jsem s nimi moc spokojená, věřím, že tento musí vonět hezky:)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujímavé dvojjazyčné prevedenie :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá skvěle a grepovou vůni miluju! :)

    OdpovědětVymazat