...: Červený top/ red top

pátek 19. července 2019

Červený top/ red top

Je to jen několik týdnů, co jsme s Hankou vyrazily do Brna na nákupy no a jelikož jsem se tento rok strašně moc zamilovala do krajek, musela jsem si nutně něco krajkového pořídit. Na mysli jsem měla šaty, ideálně bílé, no nenašla jsem, ale oslnilo mě červené krajkové triko. Červenou miluji a toto triko je něco, co v šatníku jsem doposud neměla, je za krk na knoflíček a co vám budu povídat, je úžasný, sice jsem chvíli váhala než si ho vezmu, ale neodolala jsem a i za plnou cenu jsem ho vzala. No a ačkoliv je to docela silný kontrast, moc se mi líbí s černými lehce elegantními kalhotami. A aby outfit více vynikl, vzala jsem si na sebe černé lodičky, které upřimně mimo fotku vůbec nenosím, nejsou to co jsem očekávala a nějak je nemůžu rozšlápnout.... Co jste si  koupili posledního vy?  

It's just a few weeks since me and Hana went to Brno for shopping, and because I fell in love with lace this year, I had to buy something lace. I had a dress in my mind, ideal white, but I didn't find it, but I was enchanted  by a red lace top. I love the red and this shirt is something I haven't had in the closet so far. It is up to neck and  the in back is a button. I thought about taking, but in the finally I took it for full price.
And although it is a pretty strong contrast, I like it very much with black colour, lightly elegant trousers. And to make the outfit more elegant, I took on black court shoes, which I wore onlyfor photo, because they aren´t so comfortable and I am still trying it to wear.
What did you buy the last one?

Top: New Yorker, pants: Teranova, shoes: Peon, Handbag: Rosegal, Sunglasses: C&A

12 komentářů:

  1. Top je pěkný :) líbí se mi jeho střih a červená barvička ti moc sluší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Červená ti moc sluší, celý outfit se ti povedl :))

    OdpovědětVymazat
  3. The lace top is gorgeous I love the colour babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/07/alchimie-forever-because-your-skin.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se do krajky zamilovala už snad před 3 roky a pořád mě to nepřešlo. Ten top je nádherný! :)
    Ty jo, já v poslední době vůbec nenakupovala :/

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. pekný top, nie moc môj štýl, ale tebe sa naozaj hodí :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  6. A very nice and stylish look, dear!

    OdpovědětVymazat
  7. Black and red look so good together. Love your top!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  8. Můj poslední úlovek je z dneška, kdy jsem nedokázala odolat hořčicovému topu s knoflíčky :) A tvůj červeý top ti moc sluší. Líbí se mi hlavně z blízka, když jde krajka pěkně vidět z blízka :)

    OdpovědětVymazat