...: Noční košilky/ night dress

středa 24. července 2019

Noční košilky/ night dress

Horké letní dny, obzvláště noci, kdy se nedá pořádně dýchat, převalujete se v posteli a svlékáte jednu vrstvu po druhé aby vám bylo příjemněji a měly jste klidnější spánek. Během takových nocí je ideální mít skvělé a pohodlné noční oblečení, které nikde netlačí, nekouše, je volné, není na vás nalepené, v podstatě mít takové oblečení, které ani v noci na sobě necítíte.. jakoby nebylo. Já v těchto dnech volím nejraději noční košilky, které všechno zmiňované splní na jedničku a navíc můžou být i skvělým a sexy kouskem pro oko vašeho muže. Záleží jen na vás jaké košilce dáte přednost.


Hot summer days, especially nights where you can't breathe properly, you lie in bed and take off one layer and the second layer layer of your clothes at a time to make you feel more comfortable and have a more restful sleep.
During such nights it is ideal to have great and comfortable night clothes which do not push, don´t irritate your skin, is loose, not stuck to you, basically to have such clothes which you don´t feel during night. These days I prefer the nightgowns that fulfill all the above mentioned points and they can also be a nice and sexy piece for your man's eye. It's up to you what shirt you prefer.
www.bonprix.cz


Díky nedostatku takových kousků v mé skříni, jsem se snažila vypátrat ty úplně nej. a ještě k tomu za celkem odpovídající ceny. Nejvíce mě oslovil eshop Bonprix.cz, odkud právě jednu takovou pohodlnou noční košilku mám, vybrala jsem si v černé univerzální barvě a velice pohodlnou, ale upřimně toužím po další... Na mysli mi padly nočná košilky ze stránky lascana-shop, kde kromě pohodlných kousků naleznete i ty pěkné na oko, které by jistě ocenila i vaše druhá polovička.

Because of the lack of such pieces in my closet, I tried to find the best and for a fairly reasonable price. I was most interested in the e-shop Bonprix.cz, where I bought one comfortable nightgown, I chose in a black universal colour, but I sincerely long for another ... But I want next... So I am started finding a new nightdress and I find e-shop which is called lascana-shop.cz, where you find comfortable nightclothes, but you can find also a lot of sexy night dresess. 
lascana-shop

Samozřejmě jsem se během své mise po krásné noční košilce podívala i na typické e-shopy, například HM, Reserved, kde jsou také moc pěkné kousky, ale bohužel výběr je o něco menší..

Of course that I am during my mission looking for nighdress on e-shop like is HM or Reserved, there are many nice pieces, but choise is worse. 
www.reserved.comhttps://www2.hm.com/cs_cz/index.html


15 komentářů:

  1. Ta poslední růžová se mi moc líbí, na léto jsou tyhle kousky ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, ale jsem spíš asi na černou :D viz můj výběr.

      Vymazat
  2. Pěkný výběr. Já zase ráda nosím klasické pyžama, ale krátké. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem něco podobného hledala v HM, teranove.. Apod a nic mi nepadlo do oka. Ale ta Růžová je moc hezká do ní bych ráda šla ����

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou moc hezké, hlavně ta druhá. Košilky mám ráda, hlavně takové ty z chladivého materiálu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou moc fajn, ale zrovna u nich mám pocit, že když už je fakt strašný vedro, že se dost lepí. :)

      Vymazat
  5. ta předposlední je úžasná! :D a já nevím proč, košilky prostě nosit nemůžu, prostě to musí být trikovýho tvaru :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já momentálně moc v oblibě košilky nemám kdysi ano, ale teď ne :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Já nosím spíš tílko a kraťásky, nesnáším, když mi košilky vylezou až ke krku, když se převaluju :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  8. Já teď hrozně ujíždím na pyžamkách z Lidlu, trička a kraťásky, to je moje :-)

    OdpovědětVymazat