...: Zdravý krtkův dort/ heathy cake

středa 13. května 2020

Zdravý krtkův dort/ heathy cake

Krásný den moji milý blogeři i ne blogeři. Dnes mám pro vás opět jeden ze zdravějších receptů. Při pečení jsem se nechala opět inspirovat kuchařkou Fit moučníky a dezerty od Aleny Doležalové. Recept jsem si opět přizpůsobila a mírně poupravila.


Beautiful day my dear bloggers and not bloggers. Today I have one of the healthier recipes for you again. When baking, I was again inspired by the cook Fit desserts and cakes from Alena Doležalová. I adapted the recipe again.


  1. Pudinkový prášek smícháme s kakaem a práškem do pečiva.
  2. Žloutky vyšleháme s kokosovým olejem, přidáme připravenou sypkou směs, vše promícháme a nakonec vmícháme sníh z bílků.
  3. Těsto nalijeme do lehce vymazané dortové formy (20 cm), vložíme do trouby vyhřáté na 180 stupňů  a pečeme asi 20 minut.
  4. Z vychladlého korpusu lžičkou vydlabeme střed a pomoci prstů rozdrolíme. Kraje by měly být tlusté centimetr až dva.
  5. Na vydlabanou plochu pokládáme banány, a na to celé přidáme hotovou směs z tvarohu a riccoty.


  1. Mix custard powder with cocoa and baking powder.
  2. Whisk the egg yolks with coconut oil, add the prepared loose mixture, mix everything and finally mix in the egg whites.
  3. Pour the dough into a lightly erased cake form (20 cm), place in an oven heated to 180 degrees and bake for about 20 minutes.
  4. From the cooled body, take the center by a spoon and crush it with your fingers. The edges should be a centimeter to two thick.
  5. We place bananas on the hollowed-out surface, and we add a ready-made mixture of cottage cheese and riccota to it.

4 komentáře:

  1. Musel být výborný. Krtkův dort mám ráda, ale doma jsem ho ještě nezkoušela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Na "krtka" už se dlouho chystám. Zdravější varianta je zajímavá inspirace.
    Jen upozorňuji, že ti ve výčtu surovin chybí vejce (kolik jich má být - 2?)

    OdpovědětVymazat
  3. Krtkův dort jsem ještě nedělala, ale dala bych si ho :D :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Krtkův dort jsem nikdy nezkoušela, ale ve zdravé verzi by nemusel být špatný - díky za recept! :))

    OdpovědětVymazat