...: Povídání - CO A KDO JE PRO MĚ V ŽIVOTĚ DŮLEŽITÝ

neděle 10. května 2020

Povídání - CO A KDO JE PRO MĚ V ŽIVOTĚ DŮLEŽITÝ

Byl březen, byla jsem nucena být 14 dní doma, měla jsem nový telefon a spoustu času a nápadů na natáčení videí. Jedno z mnoha a mnoha dalších videí, z nichž některé už byly i publikované je moje první povídací video na téma, co a kdo je pro mě v životě  důležitý. Nebo také jinak 10 hodnot, lidí, které mám ráda, co pro mě znamenají nejvíc (i když jich asi ani 10 není). Přesně jsem nevěděla jak toto téma uchopit, ale nakonec si myslím, že se celkem povedlo. :) Sice s tím souvisí to, jakou mám osobnost a spousta jiných myšlenek, které vám nevypustím a nejsou pro sociální sítě, ale i tak jsem na sebe hrdá a v bodech jsem se s tím poprala. Kdo mě zná, tak ví, že je spousta a spousta dalších záležitostí, které jsem ještě nezmínila...



2 komentáře:

  1. Super nápad, jenom bych možná pro příště více popřemýšlela nad pozadím a světlem ve videu. :) V obličeji jsi dost přepálená a pozadí oproti tobě strašně tmavé a dost mě to u koukání ruší :/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké video a celý námět. Je fajn, když se nad těmito věcmi člověk zamyslí. :))

    OdpovědětVymazat