...: PHOTOSHOOTING 3/2021

pondělí 18. ledna 2021

PHOTOSHOOTING 3/2021

Možná vám připadám jako blázen, ale i na potřetí jsem v pátek odhalila nohy. Všichni říkají jak je otužování zdravé, no někdy se s tím začít musí ne? Sranda :) Jako třetí outfit jsem zvolila modré šaty ve kterých jsem se cítila trochu jako v pohádce. Šaty jsou teplejší a běžně je v zimě nosím s punčochy. Jsou krásné a už jen bílá na nich mi evokuje sníh. 

You may think I'm crazy, but for the third time, I exposed my legs on Friday. Everyone says how healthy hardening is, but sometimes it has to start, right? Funny :) As the third outfit I chose a blue dress in which I felt a bit like a fairy tale. The dress is warmer and I usually wear it in with stockings. They are beautiful and only white on them evokes snow. 

Du denkst vielleicht, ich bin verrückt, aber zum dritten Mal habe ich am Freitag meine Beine freigelegt. Jeder sagt, wie gesund das Härten ist, aber manchmal muss es anfangen, oder? Witzig :) Als drittes Outfit habe ich ein blaues Kleid gewählt, in dem ich mich ein bisschen wie ein Märchen fühlte. Das Kleid ist wärmer und ich trage es normalerweise mit Strümpfen. Die Kleid ist wunderschön und nur weiß auf sie erinnert an Schnee. 


 
I zde hodně pomohl šikovný pan fotograf se svoji vynalézavostí. Nejvíce pohádkové z celého focení na sněhu mi připadají fotografie na pořezaných kmenech stromů. Když není sníh, je to smutný pohled, ale takhle pod sněhem? No něco to má rozhodně do sebe. Co myslíte? :) 

Here, too, the skilful photographer helped a lot with his ingenuity. The most fabulous photos from the whole photo shoot are photos on the cut tree trunks. When it's not snowing, it's a sad sight, but like this under the snow? Well, it definitely amazing. What do you think? :) 

Auch hier hat der geschickte Fotograf mit seinem Einfallsreichtum sehr geholfen. Die fabelhaftesten Fotos des gesamten Fotoshootings sind Fotos auf den geschnittenen Baumstämmen. Wenn es nicht schneit, ist es ein trauriger Anblick, aber unter dem Schnee? Nun, es ist definitiv erstaunlich. Was denken Sie? :) :) 


Jinak celé naše focení se odehrávala v Nesměřském údolí, což je údolí u řeky Oslavy a pokud jste dobrodruzi, určitě se sem jeďte podívat na jaře, nebo v létě, cesta podél řeky je moc krásná a když budete chtít, můžete objevit  i zbytky zříceniny, nebo potkat děti z tábora (za běžné situace).  

Our whole photo shoot was in Nesměř valley, which is a valley by the river Oslava, and if you are an adventurer, you will like spring or summer nature here. Along the way you can find the rest of the ruins of castle. Or you can meet the kids from the camp. (In normal state in Republic).

Unser gesamtes Fotoshooting fand im Nesměř-Tal statt, einem Tal am Fluss Oslava. Wenn Sie ein Abenteurer sind, werden Sie hier die Natur des Frühlings oder Sommers mögen. Auf dem Weg finden Sie den Rest der Burgruine. Oder Sie können die Kinder aus dem Lager treffen. (Im Normalzustand in der Republik). 


Photos by: Josef Večerka Fotograf

Dress: WISH 

15 komentářů:

  1. Loved the photos dwar! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hello Kate!
    Thanks for stopping by my blog :-) These photos are beautiful, but I'd freeze myself to death wearing only this dress in the snow. However, you look absolutely beautiful and that dress is so pretty, looks great on you!
    xo from Italy, stay in touch!
    http://www.soniaverardo.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You´re welcome. Thank you for your comment. Yest it looks great, but it was cold :D winter...

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky :) Máš můj obdiv, že jsi do toho šla, já mrznu jen když ty fotky vidím ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v těch šatech jsem měla už co dělat, v tom body to ještě šlo, jak jsem nebyla tak vymrzlá, ale jak jsem šla pak se převléct do tepla a vylezla v šatech, tak to už bylo moc :D ale má to přesně takový efekt, jaký jsem chtěla.

      Vymazat
  4. Já bych asi umrzla :D Ale povedené fotky.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to také myslela, ale když člověk něco chce... :D

      Vymazat
  5. Stejná reakce jako ostatní - pěkné fotky, ale mrzne mi zadek jen z pohledu na to, jak sedíš na těch kládách :D

    OdpovědětVymazat
  6. No, asi nemá smysl to komentovat slovy, že mrznu, když vidím, jak tam sedíš. :-D Ale fotky se povedly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych si takhle sedla, mám zaručeně zánět močáku. Uff, jen na to pomyslím a je mi blbě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla šálu pod zadkem... ale močové cesty jsem měla trochu prochlazené, ale nic závratného. Když vlezu i v létě do studenější vody, tak mám větší problémy..

      Vymazat
  8. Opět povedený photoshoot, fakt tě obdivuji, že sis dokázala do toho sněhu sednout. :D :)

    OdpovědětVymazat