...: Květen/ MAY 2021

pondělí 14. června 2021

Květen/ MAY 2021

Upřímně kromě neschopnosti najít si práci, jsem květen měla úžasný. Ano práce je stresující, pociťuji to čím dál víc a to se snažím udělat max., abych byla spokojená, dokonce jsem zvládla marketingový kurz a dále se rozvíjím v němčině (i když strašným šnečím tempem). Abych vás nezatěžovala jen starostmi - stačí, že jich mám plnou hlavu já, tak vám sem přidám top zážitky mých květnových dní. Ano možná některé chybí, ale v hlavě je mám uchovaný. První fotokoláž zahrnuje opětovanou návštěvu Beskyd - Pustevny. Během víkendu jsme zvládli navštívit i Kroměříž a hrad Helfštýn. Zážitků bylo několik i v oblasti našeho města, procházka do Oslavice, umístění FB kamínku, domácí cvičení a návštěva mého mimi bratrance

Honestly, in addition to not being able to find a job, I had an amazing May. Yes, the work is stressful, I feel it more and more and I try to do it to the max to be satisfied, I even managed a marketing course and I continue to develop in German (albeit at a terrible snail's pace). In order not to burden you only with worries - it is enough that I have my head full of them, so I will add the top experiences of my May days here. Yes, some may be missing, but I have them in my head. The first photo collage includes a repeated visit to the Beskydy Mountains - Pustevny. During the weekend, we also managed to visit Kroměříž and Helfštýn Castle. There were also several experiences in the area of our town, a walk to Oslavice, the location of the FB stone, home workout and a visit my baby cousin.

Ehrlich gesagt hatte ich nicht keinen Job, aber Ich einen fantastischen May. Ja, die Arbeit ist stressig, ich spüre es immer mehr und versuche, es maximal zu machen, um zufrieden zu sein. Ich habe natürlich sogar das Marketing gemachen und mich auf Deutsch weiter entwickelt (wenn auch in einem schrecklichen Schneckentempo). Die erste Fotocollage beinhaltet einen wiederholten Besuch der Beskiden - Pustevny. Am Wochenende haben wir Kroměříž und Schloss Helfštýn besucht. Es gab auch mehrere Erlebnisse im Bereich unserer Stadt, ein Spaziergang nach Oslavice, die Lage des FB-Steins, workout und ein Besuch bei meiner Cousine.

 
Také jsem se posouvala v rámci foto modelingu, který se stal jedním z mých top koníčků. Posouvá mě dál na sociálních sítích, ale také potkávám spoustu skvělých lidí, propojuji s ním moji lásku k módě, kosmetice a cestování. Tolik nových míst jsem viděla a tolik hezkého zažila! Fotila jsem s Verčou Kotíkovou, Matúšem Horváthem a Petrem Klepetkou. S kámoškou jsme vyrazily podpořit můj koníček a tak mám několik fashion úlovků ze City parku a ze sekáče. 

I also moved on in photo modeling, which became one of my top hobbies. Thnax it I grow  on social networks, but I also meet a lot of great people, I connect my love of fashion, cosmetics and travel with him. I saw so many new places and experienced so many nice things I took photos with Verča Kotíková, Matúš Horváth and Petr Klepetka. My friend and I went to support my hobby, so I have some fashion pieces from City Park - shopping park and secondhand.
 
Ich liebte auch mehr Fotomodellieren, was zu einem meiner Top-Hobbys wurde. Danke es, ich wachse in sozialen Netzwerken, aber ich treffe auch viele tolle Leute, ich verbinde meine Liebe zu Mode, Kosmetik und Reisen mit ihm. Ich habe so viele neue Orte gesehen und so viele schöne Dinge erlebt, die ich mit Verča Kotíková, Matúš Horváth und Petr Klepetka fotografiert habe. Mein Freund und ich sind gegangen, um mein Hobby zu unterstützen, also habe ich einige Modestücke aus dem City Park - Einkaufspark und Secondhand.

V květnu jsem navázala i několik blogových spolupráci, které mi doposud přináší radost. Hodně jsem se vídala s přáteli, pekla jsem perník, bábovku, banánový chlebíček, tvořila palačinky a jiné pokrmy, které naleznete v mých food rubrikách. Navštívily jsme ZOO v Brně a konečně jsem ochutnala zmrzlinu zvanou "Ještě jednu". Moc doporučuji!

In May, I also started several blogging collaborations, which still bring me joy. I met a lot with friends, I baked gingerbread, muffin, banana bread, made pancakes and other dishes, which you can find in my food sections. We visited the Brno Zoo and finally tasted an ice cream called "Ještě jedna". I highly recommend! 

Im Mai habe ich auch mehrere Blogging-Kooperationen gestartet, die mir immer noch Freude bereiten. Ich habe mich viel mit Freunden getroffen, ich habe Lebkuchen, Muffins, Bananenbrot gebacken, Pfannkuchen gemacht und andere Gerichte, die du in meinen Food-Bereichen findest. Wir besuchten den Brünner Zoo und probierten schließlich ein Eis namens "Ještě jedna". Ich empfehle sehr!

5 komentářů:

  1. Hezký měsíční přehled. A držím palce, ať se ti podaří vyřešit práci.

    OdpovědětVymazat
  2. I'm glad to hear about your blog collaborations and your modelling pics are beautiful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně štěstí v hledání práce, jsem na tom úplně stejně, teda až na tu psychickou stránku, já se spíš hrozně těším, až najdu tu pravou! Jinak krásný květen! ❤️ já se jen válela u učebnic😂

    OdpovědětVymazat
  4. Hello!
    great photos, great post :)
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  5. Stihla jsi toho opravdu hodně :) fotky jsou vždycky krásné, moc ti to sluší :) přeju, ať se práce rychle vyřeší
    Leník

    OdpovědětVymazat