...: VÁNOČNÍ DEKORACE 21/ CHRISTMAS DECORATION 21/ Weihnachtsdekoration 21

úterý 21. prosince 2021

VÁNOČNÍ DEKORACE 21/ CHRISTMAS DECORATION 21/ Weihnachtsdekoration 21

Trošku s vánočními příspěvky pokulhávám... Milý a drazí čtenáři, kteří jste na můj blog ještě nezanevřeli. Dnes bych se s vámi chtěla podělit o moji vánoční dekoraci, která se od minulého roku rozrostla o pohádkový dřevěný vláček (miluji dřevěné dekorace!), dřevěné louskáčky a rolničky. 

Dear and dear readers who have not forgotten about my blog. Today I would like to share with you my Christmas decorations, which have grown since last year with a fabulous wooden train (I love wooden decorations!), Wooden nutcrackers and bells.

¨Liebe und liebe Leser, die meinen Blog nicht vergessen haben. Heute möchte ich mit euch meinen Weihnachtsschmuck teilen, der seit letztem Jahr mit einer fabelhaften Holzeisenbahn (ich liebe Holzdeko!), Nussknackern und Glöckchen aus Holz gewachsen ist. 

 


Horkou novinkou jsou také obrazy z POSTERSTORE.CZ, které jsem si objednala v rámci poslední spolupráce, ale ukázala jsem vám hlavně ty podzimní...

 A hot news is also the paintings from POSTER STORE.CZ, which I ordered as part of the last cooperation, but I showed you mainly the autumn not winter ...

Eine heiße Neuigkeit sind auch die Bilder von POSTER STORE.CZ, die ich im Rahmen der letzten Kooperation bestellt habe, euch aber hauptsächlich den Herbst und nicht den Winter gezeigt habe.

 

Nástěnka a dekorace kolem andělíčků zůstala téměř beze změny... Jakou dekoraci máte rádi vy? 

The other decorations remained almost unchanged. Which decoration do you like? 

Die anderen Dekorationen blieben fast unverändert. Welche Dekoration magst du?

a nesmím zapomenout na ručně dělaný adventní věnec (tento rok jsem dělala dva a můžete je vidět na mém instagramu @somethingbykate)

and I must not forget the handmade Advent wreath (I did two this year and you can see them on my instagram @somethingbykate)

und den handgemachten Adventskranz darf ich nicht vergessen (ich habe dieses Jahr zwei gemacht und ihr könnt sie auf meinem Instagram @somethingbykate sehen)

 

4 komentáře:

  1. Moc hezké dekorace, líbí se mi ten louskáček, kterého mám letos taky na parapetu. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty maxirolničky jsou zajímavé - takové jsem nikde neviděla.
    Já mívám jen adventní svícen a ozdobené chvojí ve váze, letos jsem přídala ještě keramický stromeček - dávala jsem fotku na začátku Adventu na blog.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké dekorace :) já mám moc ráda světýlka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne dekorácie. Tí vojačikovia sú dokonalý.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat