...: Říjnové focení/ October photoshooting

sobota 5. listopadu 2022

Říjnové focení/ October photoshooting

Po delší době jsem si našla čas na focení a setkala se s Oldřichem. Společně jsem vyrazili objevovat tajuplná místa, ze kterých vyzařuje ten pravý podzim. Cesta nás dovedla k Vodním domkům v Rudíkově. Celé místo vyzařuje něčím nepopsatelným. Menší rybníček s listnatými stromy kolem, dvě dřevěné chatky a mola s loďkou. Nádhera. Přesně, jak to znám z některých amerických filmů. Sebou jsem si vzala hned několik mých oblíbených outfitů, které jsem již nějakou dobu chtěla nafotit. 

sunglasses: Vinted, original New Yorker, scarf: Primark, hoodie: C&A, jacket: Gate, headband???

V dnešním článku vám představím outfit číslo 1, který jsem vytvořila z mých oblíbených jeansů, které mám z Primarku, teploučké hnědé mikiny v kombinaci s bílými prvky, barevnou podzimní šálu, čelenku, koženkovou bundu, která je pro mě teď téměř každodenním podzimním společníkem. Brýle s nádechem retra jsem odkoupila od ségry a i když jsou mi volnější, jsou mým velice oblíbeným kouskem z doplňků. Jak se vám líbí fotky? 

10 komentářů:

  1. Pěkné fotky i outfit, jen brýle nejsou úplně "šálek mého čaje".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemusí být šálek spousty lidí. Mám je ráda právě tím, že se nemusí líbit a jsou netradiční.

      Vymazat
  2. moc pěkné :) umíš to hezky zkombinovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, jen mi moc nejde dohromady čelenka s brýlemi :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No každý má vkus trochu jiný, navíc jsem chtěla kapku extravagance.

      Vymazat
  4. Podzimní fotky super! :) Obdivuji sladěnost, já mám vždycky problém s oblečením na focení, zkrátka nevím, co si vzít :D

    OdpovědětVymazat
  5. Really like this leather jacket with the scarf. Great combo!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, moc se povedly a to hlavně díky tomu nádhernému barevnému pozadí! Sluší ti to. :))

    OdpovědětVymazat